Przejdź do treści

Kontakt

Urząd Gminy Gorzyce

Adres:

Sandomierska 75

39-432 Gorzyce

Strona www: www.gminagorzyce.pl

BIP: www.gminagorzyce.pl/bip

Adres e-mail: eurzad@gminagorzyce.pl

Numer telefonu: (15) 83 62 075

Adres skrytki ePUAP: /cla9639wms/eurzad

Dane kontaktowe do administratora serwisu:

Daniel Mazur

Tel.: 15 836 20 75 wew.13

Tel. komórkowy: 509 321 660

Adres e-mail: d.mazur@gminagorzyce.pl

Formularz kontaktowy

O systemie

Informacje o systemie

Tworząc zarys Portal e-Urząd, najważniejsze dla nas było, aby był on intuicyjny w użytkowaniu. Obsługa przypomina korzystanie z poczty elektronicznej za pomocą przeglądarki internetowej. Kluczowym elementem tego systemu jest wykorzystanie Profilu Zaufanego. Profil Zaufany w postępowaniu administracyjnym zastępuje tradycyjny podpis odręczny. Dzięki temu można bezpiecznie podpisywać dokumenty elektroniczne w Internecie. Co ważne, rozwiązanie to jest bezpłatne dla mieszkańca. System pozwala załatwiać sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu, szybko i w dogodnym dla siebie czasie.

Portal e-Urząd jest serwisem internetowym dostępnym przez stronę WWW, za pomocą którego mieszkaniec gminy między innymi otrzymuje dostęp do danych podatkowych i księgowych dotyczących jego osoby zgromadzonych w systemach informatycznych danego urzędu.

Najważniejsze korzyści z wdrożenia Portal e-Urząd:

  • Sprawy urzędowe możliwe do załatwienia w dogodnym czasie, 24 h na dobę/7 dni w tygodniu.
  • Nie ma potrzeby odwiedzania urzędu czy dzwonienia do jego pracowników, aby uzyskać informacje – większość danych można sprawdzić samodzielnie za pomocą Internetu.
  • Ograniczone drukowanie dokumentów. Podpis Profilem Zaufanym na dokumencie elektronicznym zastępuje odręczny podpis na dokumencie papierowym. Wdrożenie systemu oszczędza pieniądze i jednocześnie pozwala zadbać o ochronę naszego środowiska.
  • Wysyłanie pism, na przykład deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny, leśny, poprzez Portal e-Urząd dokonywane jest w pełni za pomocą Internetu.
  • Wypełniając wniosek, system uzupełni automatycznie dane osobowe, bez potrzeby ręcznego wypełniania swojego imienia, nazwiska, adresu czy numeru PESEL.
  • W przypadku składania korekty wniosku czy też kolejnego wniosku w tej samej sprawie będzie można wykorzystać z wcześniej wypełnionych formularzy i wpisać jedynie to, co się zmieniło.
  • System gwarantuje pełne bezpieczeństwo i poufność. Dzięki wykorzystaniu Profilu Zaufanego dostęp do konta jest chroniony przed dostępem osób nieuprawnionych.
  • Ekonomizacja czasu.

Ułatwienia dostępu: